Klantenportaal

Voor een efficiënte en inzichtelijke werkwijze is een optimale online samenwerking en heldere communicatie enorm belangrijk. Als accountant of fiscalist bemiddelt u tussen uw klant en uitvragende instanties als banken, de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst. U ontvangt informatie en moet dit doorspelen naar de andere partij.

Inloggen op de verschillende softwarepakketten van uw klanten om de benodigde informatie te vinden of voor elk wissewasje de telefoon pakken maakt uw werk niet bepaald makkelijker. Gelukkig is dat verleden tijd met het klantenportaal van CreAim.

Ook efficiënter werken en communiceren met uw klanten?

Vraag nu gratis en vrijblijvend een demo aan.

DEMO AANVRAGEN

De voordelen van een klantenportaal

  • Automatiseren van procesmatige handmatige werkzaamheden, sneller en minder foutgevoelig
  • Snel inzicht krijgen in te verrichten taken, bewaak taken die open staan bij uw klant
  • Notificaties bij uitzonderingen (workflow management, online samenwerken met klanten)
  • Voldoen aan wet- en regelgeving (SBR)

Functionaliteiten klantenportaal

o   Accordering aangiftes, jaarrekeningen, kredietrapportages enz.o   Digitaal rechtsgeldig ondertekenen
o   Klantdossiero   Single Sign On koppelingen
o   SBR assuranceo   M2M koppelingen
o   Workflowmanagemento   Aanbiedingsbrieven
o   PDF documenten voorzien van juridische handtekeningo   Betalingskenmerk berekening
o   Automatische notificaties en reminderso   Nieuwsberichten
o   Rendering SBR rapportage’so   Algemene voorwaarden accorderen
o   Two factor authenticatieo   Formulieren en handleidingen

 

Klantcase | Een klantenportaal vergroot de efficiëntie

Koenen en Co is een fullservice consultancy-organisatie met bijna 300 medewerkers in Limburg en Zuidoost-Brabant. Het werkveld van Koenen en Co omvat een veelheid aan specialismen en
een totaalaanbod aan diensten voor de ondernemer van nu en is actief in álle branches. Van accountancy advies tot organisatieadvies en van belastingadvies tot HR dienstverlening. Voor de communicatie en de online samenwerking met klanten maakt de organisatie sinds 2018 gebruik van het CreAim klantenportaal.

Informatie van al uw klanten centraal en up-to-date

Ons klantenportaal is het centrale punt tussen u en uw klant. Het portaal heeft koppelingen met alle basispakketten die uw klanten gebruiken en bewaart alle informatie in uw beveiligde omgeving. U heeft altijd het dossier van uw klanten inzichtelijk en kunt snel en gemakkelijk tussentijdse cijfers presenteren. In het portaal onderhoudt u alle activiteiten rondom uw klant en blijft u op de hoogte dankzij notificaties en herinneringen over uw taken. Uw klant heeft ook toegang tot zijn dossier middels één van de authenticatiemogelijkheden!

SBR Jaarrekeningen en tussentijdse cijfers

Jaarrekeningen deponeren, het presenteren van tussentijdse cijfers en het doen van aangiften op één centraal punt. Met de portalen van CreAim importeert u geautomatiseerd SBR-bestanden vanuit ieder softwarepakket en stuurt u ze volledig beveiligd (en rechtsgeldig ondertekend) door naar Digipoort en/of banken. De status van uw berichten en retourberichten, notificaties en mededelingen vindt u terug in het verzendportaal. En als het pakket van uw klant het ondersteunt, wordt deze informatie ook direct aan uw klant teruggekoppeld.