X

Waarmee kunnen we u helpen?

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik hier .

Heeft u een vraag over eHerkenning? Kijk op onze pagina met Veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Voorwaarden 
Al onze voorwaarden vindt u hier.


Inzage gegevens
Log in op Mijn CreAim om de gegevens van uw inlogmiddel te kunnen inzien en om uw mobiel telefoonnummer en e-mailadres te kunnen wijzigen.


Schorsing
CreAim biedt geen mogelijkheden tot het schorsen van eHerkenningsmiddelen.


Intrekken 
Wanneer er sprake is van onbevoegd of anderszins onjuist gebruik (misbruik), of wanneer dit wordt vermoed, kunt u overgaan tot het intrekken van het eHerkenningsmiddel.

Uw eHerkenningsmiddel is na intrekking niet meer bruikbaar!  Wij kunnen uw middel niet opnieuw activeren na intrekking. U moet een nieuwe aanvraag indienen om weer over een eHerkenningsmiddel te kunnen beschikken.

Via deze link kunt u uw authenticatie middel intrekken.

Beschikt u niet meer over het eHerkenningsmiddel? Neemt u dan contact op met onze helpdesk.

Helpdesk gesloten? Stuurt u dan een email met uw verzoek met als onderwerp “Intrekkingsverzoek”.

Indien het een EH4 middel betreft en u wenst het PKIoverheid certificaat in te trekken verwijzen wij u naar uw PKIoverheid leverancier (de CSP). U heeft van uw CSP instructies ontvangen hoe u over kunt gaan tot intrekking. Na intrekking is uw PKIoverheid certificaat niet meer bruikbaar en niet meer te activeren.

Intrekken EH3 middel

  • Indien u een EH3 middel met spoed wenst in te trekken verzoeken wij u onderstaande formulier in te vullen. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op. Wanneer blijkt dat u niet beschikt over een eHerkenningsmiddel EH3 zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

  • *
  • *
  • *
  • *
  • Click to replace the verification code picture!

Kunnen we u verder helpen?

Voor afdeling eHerkenning bel 085 - 44 44 250
Voor afdeling Accountancy bel 075 - 631 27 09 of stel uw vraag via e-mail