X

Toegang tot Digipoort met een SBR certificaat

Certificaat voor SBR
Om digitaal aangiften te kunnen doen hebt u een SBR-certificaat nodig. Dit PKIoverheid servercertificaat gebruikt u voor de aangifte BTW (OB), IB, VpB, opgaaf ICP, en aangifte loonheffingen. Het SBR-certificaat zorgt voor een veilige uitwisseling van uw belastingaangiften en -gegevens met Digipoort, de elektronische postbus van de overheid.

Nieuw certificaat bestellen:
Stap 1: Registreer u als abonnee:

Registreer als abonnee

Stap 2: Nadat u zich als abonnee heeft geregistreerd ontvangt u een e-mail met uw abonneenummer. Vervolgens kunt u het certificaat aanvragen:

Certificaat aanvragen

Bestaand certificaat vernieuwen:
U ontvangt minimaal 12 weken voor het verlopen van uw certificaat een brief met een vooraankondiging dat uw certificaat gaat verlopen. Vervolgens ontvangt u 10 weken voordat uw certificaat gaat verlopen een e-mail van ons waarmee de vernieuwing van uw certificaat in gang kan worden gezet. De gegevens van uw vorige aanvraag worden hergebruikt.

  • Wat kunt u als klant van CreAim verder van ons verwachten:
  • Een eenvoudig aanvraagproces
  • Top service
  • Gemakkelijke oplossing voor installatie
  • Hergebruiken van gegevens zodra u uw certificaat dient te vernieuwen
  • Zekerheid
 

Prijs
Zie voor onze prijzen de prijslijst.

Vragen?
Telefoon: 075 - 820 02 21 (bereikbaar op werkdagen van 08:30 – 17:30)
E-mail: sbrsupport@creaimidsp.nl

Deze certificaten worden uitgegeven door KPN BV, welke geregistreerd is als certificatiedienstverlener ofwel een Certificate Service Provider.

Kunnen we u verder helpen?